18 103 PLN

Biuro 446 m2 w Śródmieściu - Podnajem.

Warszawa, Śródmieście

Ostatnia aktualizacja:

8 maj 2024 Odśwież

Podstawowe:

  • Cena: 18 103 PLN 83,66 PLN / m2
  • Powierzchnia: 216,40 m2
  • Piętro: 5 (6 pięter w budynku)

Dodatkowe:

  • Typ lokalu: biuro
  • Rok: 1996

Opis:

Nowoczesny budynek, klasy A mający w swojej ofercie 14300 m2 powierzchni. Zlokalizowany na pograniczu dzielnic Śródmieście, Woli i Ochoty. W odległości 10 minutowego spaceru znajduje się liczne udogodnienia (galeria handlowa, bank, restauracje) oraz każdy możliwy transport miejski. W biurowcu znajduje recepcja, ochrona, parking podziemny i naziemny oraz lokale usługowe na parterze. Budynek w 2021 został zmodernizowany dzięki czemu wdrożył liczne udogodnienia :
•Inteligentne i zrównoważone oświetlenie LED,
•Stacje ładowania pojazdów elektrycznych,
•Wifi w pomieszczeniach ogólnodostępnych,
•System rezerwacji sal konferencyjnych,
•Ekrany dotykowe w salach konferencyjnych,
•Projektory, ekrany w każdej sali konferencyjnej,
•Centrum Konferencyjne z łącznością bezprzewodową,
•Systemy bezdotykowe w toaletach w częściach wspólnych,
•Inteligentna kontrola temperatury w strefach coworkingowych
•Parkingi, szafki oraz prysznice dla rowerzystów.
Powierzchnia netto oferowanego modułu wynosi 216,40 m2, natomiast brutto 231,40 m2. W załączeniu przesyłamy aktualny space plan powierzchni.

Biuro składa się z:
- przestrzeni recepcyjnej,
- 1 pokoju 4-5 osobowego,
- 6 gabinetów 1-3 osobowych,
- sali spotkań, która może również być gabinetem,
- sali konferencyjnej na 6 osób,
- dużego tarasu z widokiem na Pałac Kultury i Nauki,
- dwóch toalet, w tym jednej przystosowanej dla osób z niepełnosprawnością,
W jednym z gabinetów istnieje możliwość zrobienia kuchni.

Łącznie w biurze może pracować około 15-20 osób.
Fit-out był wykonany w roku 2021 i stan biura jest nadal bardzo dobry.
Biuro jest częściowo umeblowane, posiada szafy wnękowe, sofy i dobrej jakości meble biurowe.

Wszystkie pomieszczenia, poza serwerownią, są doświetlone światłem dziennym. Toaleta damska, męska oraz dla osób z niepełnosprawnością, znajdują się na powierzchni wspólnej.

Dodatkowo do dyspozycji wszystkich najemców biurowca są 4 sale konferencyjne o różnej wielkości, z których można korzystać nieodpłatnie w wymiarze określonym przez Zarządcę obiektu i uzależnionym od wielkości wynajmowanego biura.

Podstawowe warunki podnajmu:
• Rozpoczęcie najmu możliwe jest od zaraz
• Okres najmu 3 lata tj. do 31 marca 2027. Możliwy również najem 5-letni. Najem krótszy niż 3 lata możliwy tylko na zasadach podnajmu.
• Czynsz 19,37 EUR/m2
• Oplata eksploatacyjna 31,00 PLN/m2
• Oplata eksploatacyjna za media wg zużycia.

Istnieje możliwość wynajęcia 2 miejsc parkingowych w cenie 150 EUR/m-ce.
Numer ogłoszenia: 58268-W-45381_2450_OLW
  • Zgłoś błąd
    • Ogłoszenie nieaktualne
    • Błędny adres
    • Błąd w opisie
    • Publikowane wielokrotnie
    • Inny
Awarat użytkownika
Locus s.c.
Hubert Sabała
602... Pokaż numer
Administratorem danych osobowych jest Palladia Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu obsługi... czytaj dalej powyższego zapytania, co wiąże się z koniecznością udostępnienia danych do ogłoszeniodawcy. Więcej informacji o prawach i zasadach przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo tutaj.
Ta witryna korzysta z zabezpieczenia reCAPTCHA.
Telefon/SMS Wyślij wiadomość