7 120 PLN

Lokal użytkowy do wynajęcia, 178,23 m2, Warszawa

Warszawa, Młociny, Wóycickiego Kazimierza

Ostatnia aktualizacja:

18 kwi 2024 Odśwież

Podstawowe:

  • Cena: 7 120 PLN 39,95 PLN / m2
  • Powierzchnia: 178,23 m2
  • Piętro: parter (2 piętra w budynku)

Dodatkowe:

  • Typ lokalu: lokal użytkowy

Opis:

Do wynajmu dobrze wyeksponowana, elegancka powierzchnia biurowo - usługowa na Bielanach.

Centrum logistyczne w płn-zach części Warszawy, nieopodal końcowej stacji metra Warszawa-Młociny, dogodnie połączone z Wisłostradą, drogą na Gdańsk jak również w kierunku zachodnim i wschodnim.

Obiekt, który składa się:
z budynków biurowych, hal produkcyjnych, parkingów i powierzchni magazynowych (otwarte i zamknięte) skomunikowane asfaltowymi drogami.

Oferta usytuowana jest na parterze budynku biurowego, stanowi część wydzielonej powierzchni (samodzielny moduł) z większej.
Obecnie podzielona:
- otwarta przestrzeń 85,95m;
- pokoje biurowe (25,63; 20,37 i 10,37m);
- łazienka z WC 6,86m;
- korytarz 25,38m;
- wiatrołapy (7,77 i 7,73m).

Nieruchomość wyposażona jest w miejskie media, umożliwiające zaawansowaną produkcję przemysłową, w tym o znacznym poborze mocy do 20 MVA i gazu ziemnego do 1000 Nm3 na
godzinę.

Warunki wynajmu powierzchni:
Umowy najmu: na czas oznaczony od 36 miesięcy.

Parking: Miejsca parkingowe osobowe 180,00 PLN/szt.
Współczynnik powierzchni wspólnych 8-10%.

Zarządzanie Centrum Logistycznym;
Obsługa techniczna, wliczając personel oraz wyposażenie, w tym przeglądy wynikające z przepisów prawa oraz przeglądy i konserwacje wykonywane zgodnie z zasadami racjonalnej gospodarki i zasad zarządzania nieruchomościami.

Usługi świadczone Najemcy;
Ochrona przeciwpożarowa, koszt związany z zatrudnieniem personelu w portierni lub recepcji i związane z tym wydatki, utrzymanie stosownych polis ubezpieczeniowych, podatki oraz opłaty związane z użytkowaniem gruntu i Inne koszty wynikające z uregulowań prawnych dotyczących utrzymania czystości, napraw, eksploatacji, napraw i wymiany urządzeń technicznych, napraw i remontów nie mających charakteru inwestycyjnego, jeśli uzasadnione oraz wynikające z prawidłowej eksploatacji Centrum Logistycznego.

Czynsz będzie indeksowany (waloryzowany) zgodnie ze wskaźnikiem zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanym przez GUS
Pierwsza indeksacja nastąpi po roku trwania Najmu i następnie co 12 miesięcy.

Najemca ma prawo Podnajmu po uzyskaniu pisemnej zgody Wynajmującego.

Standard przygotowania powierzchni biurowych:
- Systemy ogrzewania gazowego;
- Podział pomieszczeń ściany gips karton na konstrukcji metalowej.
Malowanie pomieszczeń sufitów, ścian i słupów oraz podciągów farbami emulsyjnymi w kolorze białym;
- Stolarka drzwiowa i okienna (bez przeszkleń); drzwi pełne płytowe okleinowane- foliowane ok. firmy Porta;
- Oświetlenie rastrowe- 500 LUX w pomieszczeniach biurowych, 100 LUX
na powierzchniach komunikacyjnych;
- Instalacje elektryczne - (gniazda logistyczne i telefoniczne w listwach naściennych);
- Sieć komputerowa kategorii 5, gniazda w listwach naściennych;
- Instalacja wodno - kanalizacyjna: zgodnie z obowiązującymi przepisami pracy;
sanitariaty wykończone glazurą i terakotą do wysokości 2
metrów;
- armatura - Krakowska Fabryka Armatur WC stojące, umywalki - Cersanit lub Koło;
- Instalacje telefoniczne: zgodnie z potrzebami Najemcy;
- Centralne ogrzewanie gazowe: kaloryfery podokienne;
- Wykładziny dywanowe tekstylne - rolowane o gramaturze 450-600g/m.
Inne: całodobowa ochrona, centralna portiernia, monitoring części wspólnych i otoczenia obiektu.

Wszelkie podane powyżej kwoty nie obejmują podatku VAT płatne miesięcznie z góry.

Czynsz najmu: 40,00 PLN/m + 15,00 PLN/m opłata eksploatacyjna.

Zabezpieczenie: Kaucja lub gwarancja bankowa na kwotę stanowiącą trzykrotność miesięcznego czynszu i zaliczek na poczet opłat eksploatacyjnych powiększone o wysokość podatku VAT.

Opłaty ponoszone przez Najemcę bezpośrednio:
energia elektryczna, gaz, woda i ścieki, śmieci oraz koszty telekomunikacyjne (telefony, Internet) na podstawie indywidualnych liczników zainstalowanych w przedmiocie najmu, lub na podstawie umów zawartych przez najemcę z dostawcami mediów.

Wszystkie opłaty eksploatacyjne muszą być faktycznymi i rozsądnymi kosztami.
Najemca upoważniony będzie do kontrolowania budżetu opłat eksploatacyjnych.
Wszelkie wydatki związane z opłatami eksploatacyjnymi będą rozliczane nie rzadziej niż raz do roku, na koniec roku kalendarzowego, nadpłata zostanie zwrócona a niedopłata zostanie rozliczona odrębną fakturą.

Opłaty eksploatacyjne pokrywają jakiekolwiek i wszystkie wydatki związane z prawidłową eksploatacją budynku: zużycie wody oraz elektryczności na powierzchniach wspólnych,
czyszczenie, utrzymanie i naprawy budynku, urządzeń przeznaczonych do użytkowania przez najemców, powierzchnie wspólne, otoczenie budynku, w tym utrzymanie terenów zielonych;

Numer ogłoszenia: 33982-W-114305
  • Zgłoś błąd
    • Ogłoszenie nieaktualne
    • Błędny adres
    • Błąd w opisie
    • Publikowane wielokrotnie
    • Inny
Awarat użytkownika
EAF - Alpha Consulting
Jacek Wtulich
501... Pokaż numer
Administratorem danych osobowych jest Palladia Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu obsługi... czytaj dalej powyższego zapytania, co wiąże się z koniecznością udostępnienia danych do ogłoszeniodawcy. Więcej informacji o prawach i zasadach przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo tutaj.
Ta witryna korzysta z zabezpieczenia reCAPTCHA.
Telefon/SMS Wyślij wiadomość