Rekrutacja - Asystent Inwestycyjny

Okolica.pl – to projekt informatyczny budowy innowacyjnej wyszukiwarki nieruchomości. Naszym najszybciej rozwijającym się działem są Oferty Inwestycyjne, w ramach którego publikowane są ogłoszenia sprzedaży nieruchomości komercyjnych z funkcjonującym najemcą. Oferty Inwestycyjne to obiekty dedykowane dla najzamożniejszych inwestorów, chcących ulokować część swojego majątku w wynajęte nieruchomości generujące stały dochód. 

Główne zadania Asystenta Inwestycyjnego będą skupiały się na wsparciu rozwoju tego działu w ścisłej współpracy i pod nadzorem doświadczonego przełożonego.

Zakres obowiązków:

  • Analiza nowych Ofert Inwestycyjnych (obliczanie rentowności nieruchomości, przygotowanie dokumentacji dla inwestorów, tworzenie opisów ofert)
  • Kontakt z inwestorami i wsparcie przełożonego w prowadzonych transakcjach
  • Pomoc w administracji biurowej

Ścieżka kariery jest otwarta, z czasem pojawią się nowe, coraz bardziej wymagające zadania - w zależności od predyspozycji i umiejętności kandydata możliwy rozwój w kierunku analityki biznesowej lub pracy z klientem inwestycyjnym (stanowisko Doradcy Klienta).

Wymagania:

Stanowisko asystenckie. Kandydat będzie stopniowo wdrażany w tajniki naszej pracy od zera,  dlatego jesteśmy otwarci na kandydatów z różnych kierunków i środowisk. W naszym zespole odnajdzie się zarówno student ostatnich lat dziennikarstwa, jak i twardy finansista z zacięciem inwestora giełdowego, pod warunkiem, że spełnia podstawowe kryteria, do których należą:

  • „lekkie pióro” – na razie jeszcze nie musisz być specjalistą w dziedzinie inwestowania, wystarczy, że my jesteśmy i Cię nauczymy, ale umiejętność szybkiego i eleganckiego formułowania myśli na piśmie będzie kluczową kompetencją, z której będziesz korzystać na każdym etapie swojej pracy i rozwoju
  • dodatkowym atutem będzie zainteresowanie i znajomość podstaw inwestowania w nieruchomości opisanych w naszym Poradniku Inwestycyjnym
  • entuzjazm, komunikatywność i chęć pracy z ludźmi
  • uczciwość i wysoki poziom etyki
  • skrupulatność, dokładność oraz dobra organizacja pracy
  • zacięcie analityczne, dokładność, duża dbałość o szczegóły oraz dobra organizacja pracy
  • znajomość MS Office (szczególnie Excel)

 

Oferujemy:

  • pracę w młodej, szybko rosnącej organizacji, kandydat będzie współpracował bezpośrednio z Zarządem
  • szkolenia na bardzo wysokim poziomie merytorycznym
  • otwartą ścieżkę kariery w zależności od predyspozycji kandydata
  • pracę w biurze w centrum Warszawy przy metrze Świętokrzyska
  • luźną i miłą atmosferę w miejscu pracy
  • wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie (poszukujemy kandydata do długoterminowej współpracy)

Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja@okolica.pl

Prosimy o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez umieszczenie oświadczenia o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego i przyszłych procesów rekrutacji w firmie Palladia sp. z o.o.  zgodnie z zapisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r."

Inne oferty pracy