8 600 PLN

Biuro dla 10-16 osób w super miejscu.

Warszawa, Mokotów

Ostatnia aktualizacja:

ponad 3 mies temu Odśwież

Podstawowe:

  • Cena: 8 600 PLN 66,15 PLN / m2
  • Powierzchnia: 130 m2

Dodatkowe:

  • Typ lokalu: obiekt

Opis:

Biuro 10-16 osób w przestrzeni coworkingowej
Doskonały dojazd dla pracowników -metro, autobus i tramwaj.

W pobliżu osiedla znajduje się szeroko rozwiniętą infrastruktura miejska: liczne placówki oświatowe, administracyjne i medyczne, sklepy, markety, galerie handlowe, centra sportowe i rekreacyjne, które znacznie ułatwiają codzienne funkcjonowanie.

Biuro składające się z 2 pomieszczeń: open space dla 10-12 osób oraz gabinet, który może służyć także jako biuro dla 2-4 osób.
Wynajmując tę powierzchnię najemca uzyskuje dodatkowo dostęp do ok 100 m powierzchni wspólnej:

- części recepcyjnej

- sali konferencyjnej

- strefy relaksu

- wspólnej kuchni

- toalet

- a także do kilkudziesięciu metrów panoramicznego tarasu oraz ogrodu (ogród przylega bezpośrednio do pomieszczenia open space)

Coworking TakToTu znajduje się blisko od stacji metra Służew i przystanków autobusowych oraz blisko od centrum usługowo-gastronomicznego LAND.

Opcja wydzielonego biura na terenie powierzchni coworkingowej łączy zalety pracy w samodzielnym biurze z dostępem do całego zaplecza, które oferuje przestrzeń coworkingowa. W jednej opłacie miesięcznej otrzymujesz cały pakiet usług:

- wydzieloną przestrzeń wraz z pełnym wyposażeniem: biurka, krzesła, szafy na dokumenty, szafki osobiste, lampki,

- 6 godzin miesięcznie dostępu do sali konferencyjnej

- obsługę recepcyjną

- szybki Internet

- dostęp do sieci bezprzewodowej

- dostęp do drukarki ze skanerem

- dostęp do biblioteczki biznesowej-marketingowej

- bezpłatną kawę, herbatę, wodę i zdrowe przekąski

- bezpłatny udział w wydarzeniach organizowanych przez TakToTu

- stały dostęp do powierzchni networkingu i relaksu

- sprzątanie i wszystkie media

Co daje Ci ta opcja?

Dzięki wydzielonej powierzchni biurowej zyskujesz kameralność i niezależność.

Dzięki temu, że dajemy całe zaplecze administracyjno- techniczne, możesz w pełni skupić się na pracy. Dokładnie skontrolujesz też swoje koszty, ponieważ za wynajem, serwis i media masz jedną stałą opłatę.

Dzięki bliskości przestrzeni coworkingowej masz możliwość poznawania nowych ludzi, podobnie jak Ty prowadzących własne firmy. A nic tak jak kontakty i relacje nie przekłada się na rozwój biznesu:-)

Polecam!OGÓLNE WARUNKI:
Rynek: Wtórny; Przeznaczenie (obiekt): Biurowe; Cena: 8600 PLN; Powierzchnia: 130; Cena za m2: 66.15 PLN; Koszty eksploatacyjne (m2): PLN;

OPIS NIERUCHOMOŚCI:
Powierzchnia działki - jednostka: m2;

Zapraszamy do kontaktu w godzinach:

Poniedziałek - Piątek 9.00 - 20, Sobota 9.00 - 15.00
TYSIĄCE AKTUALNYCH OFERT Z TWOJEJ OKOLICY !
-----------------------------

BEZPŁATNIE pomagamy w uzyskaniu kredytu bankowego na zakup nieruchomości.

Świadczymy dodatkowe usługi (szczegóły na naszej stronie ):
- profesjonalna sesja zdjęciowa
- filmy i zdjęcia z drona
- home staging
- pomoc prawna
- kredyty

ZADZWOŃ JUŻ TERAZ, jesteśmy do Twojej dyspozycji !

W serwisie znajdziesz znacznie więcej ofert ! Wejdź już teraz!
Numer ogłoszenia: 28269-W-1070_191_OOW
  • Zgłoś błąd
    • Ogłoszenie nieaktualne
    • Błędny adres
    • Błąd w opisie
    • Publikowane wielokrotnie
    • Inny
M kwadrat
Andrzej Baranowski
515... Pokaż numer
Administratorem danych osobowych jest Palladia Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu obsługi... czytaj dalej powyższego zapytania, co wiąże się z koniecznością udostępnienia danych do ogłoszeniodawcy. Więcej informacji o prawach i zasadach przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo tutaj.
Ta witryna korzysta z zabezpieczenia reCAPTCHA.
Telefon/SMS Wyślij wiadomość