Jak aktywować konto i ogłoszenia po rozmowie telefonicznej z konsultantem?

Aby ogłoszenie dodane w rozmowie telefonicznej z konsultantem było widoczne dla wszystkich użytkowników wykonaj poniższe kroki:

1. Przejdź do swojej skrzynki mailowej do wiadomości wysłanej przez okolica.pl (z adresu: info@okolica.pl ).

2. W treści wiadomości z pkt. 1 kliknij na słowa "Kliknij tutaj".

3. Ustal dowolne hasło do profilu, powtórz hasło, potwierdź zapoznanie się z regulaminem i nacisnąć przycisk "Aktywuj".

4. Po komunikacie "Gratulacje" należy sprawdzić treść wyświetlanego ogłoszenia (ma ono jeszcze status nieaktywne). Na dole strony z podsumowaniem ogłoszenia znajduje się przycisk "Opublikuj", po naciśnięciu którego staje się ono aktywne, czyli widoczne na mapie. Po rozmowie z konsultantem ogłoszenie znajduje się w sekcji "Nieaktywne", a po skutecznym opublikowaniu przez Użytkowanika przechodzi do sekcji "Aktywne". Zatem na koniec sprawdź w swoim panelu użytkownika, czy ogłoszenie jest aktywne w odpowiednim typie transakcji (sprzedaż / wynajem / zamiana).

Jeżeli proces dodawania został przerwany po aktywacji konta, to można opublikować ogłoszenie zgodnie z opisem poniżej:

http://okolica.pl/faq/aktywowanie-ogloszenia

Darmowe ogłoszenia nieruchomości? To na czym Wy zarabiacie?